Business Development Center jako przemyślana, nowoczesna komunikacja z klientem – Michał Krawiec DEALER360.pl

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Czym właściwie jest Business Development Center? W tym odcinku, prowadzący Mateusz Pośpieszny rozmawia z Michałem Krawcem – specjalistą zajmującym się budową Business Development Center. W rozmowie gość wyjaśnia dlaczego rozwój tego działu jest ważny w branży automotive. Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu BDC w firmie oraz jakie są podstawowe błędy przy wdrażaniu?

Michał Krawiec: ,,Wszystkie procesy w firmie, systemy, bazy danych, działania, cała nasza praca powinna być nakierowana na Klienta.”

Przed branżą automotive pojawia się coraz więcej wyzwań, od wysokiej konkurencyjności po sytuację związaną z pandemią COVID-19 i zmianami w obostrzeniach. Gdy do tego przyjrzymy się zmianie pokoleniowej, w której młodzi ludzie chętniej korzystają z nowych technologii, biegle posługują się komunikatorami – i to jest sposób komunikacji jaki preferują, są to zmiany które należy brać pod uwagę przy planowaniu strategii marki. Jak powinna wyglądać dzisiejsza komunikacja z Klientem? Jak efektywnie zaplanować zarządzanie bazą danych? Odpowiedzią może być Business Development Center.

Tematy rozmowy:

  • Czym jest BDC i jak wprowadzić go do firmy dealerskiej?
  • Jakie są motywacje do budowy działu Business Development Center?
  • Jakie korzyści płyną z BDC?
    Planowanie wdrażania BDC – od czego zacząć? Jak zaplanować wprowadzanie procesów?
  • Jak stawiać cele? Jak rozliczać postawione cele nowo utworzonej strukturze w firmie?
  • Jaka jest świadomość rozbudowy systemów w branży dealerskiej?
    Jakie błędy pojawiają się we wdrażaniu Business Development Center? Czego unikać? Jak nie powielać błędów popełnianych w branży?
  • Jak COVID-19 wpłynął na branżę automotive? Jak wpłynął na jej rozwój?
  • Analiza potrzeb Klienta, a kryzys dostępności zamówionych aut.
  • Jaki wpływ na branże dealerską ma zmiana pokoleniowa?

Strona Dealer360: www.dealer360.pl