Czym właściwie jest Business Development Center? W tym odcinku, prowadzący Mateusz Pośpieszny rozmawia z Michałem Krawcem – specjalistą zajmującym się budową Business Development Center. W rozmowie gość wyjaśnia dlaczego rozwój tego działu jest ważny w branży automotive. Na co zwrócić uwagę przy tworzeniu BDC w firmie oraz jakie są podstawowe błędy przy wdrażaniu?
Michał Krawiec: ,,Wszystkie procesy w firmie, systemy, bazy danych, działania, cała nasza praca powinna być nakierowana na Klienta.”
Tematy rozmowy:
- Czym jest BDC i jak wprowadzić go do firmy dealerskiej?
- Jakie są motywacje do budowy działu Business Development Center?
- Jakie korzyści płyną z BDC?
Planowanie wdrażania BDC – od czego zacząć? Jak zaplanować wprowadzanie procesów? - Jak stawiać cele? Jak rozliczać postawione cele nowo utworzonej strukturze w firmie?
- Jaka jest świadomość rozbudowy systemów w branży dealerskiej?
Jakie błędy pojawiają się we wdrażaniu Business Development Center? Czego unikać? Jak nie powielać błędów popełnianych w branży? - Jak COVID-19 wpłynął na branżę automotive? Jak wpłynął na jej rozwój?
- Analiza potrzeb Klienta, a kryzys dostępności zamówionych aut.
- Jaki wpływ na branże dealerską ma zmiana pokoleniowa?
Strona Dealer360: www.dealer360.pl
Pobierz badanie „Samochodowe przyzwyczajenia zakupowe Polaków” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl
Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag
Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/
Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720
Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0aW5nLnBsL2ZlZWQvcG9kY2FzdC8
Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S
Podcast: Play in new window | Download