Z Danielem Gielo (CEO Grupy Dealer) nawiązujemy do naszej poprzedniej rozmowy z sierpnia (https://www.stacjamarketing.pl/dane-oraz-procesy-crm-w-czasach-branzowych-wyzwan-daniel-gielo-grupa-dealer/), krótko podsumowując status aktualnych zmian i wyzwań rynkowych.
W trakcie rozmowy omawiamy też założenia projektu #ZmieniamyMotoryzację wprowadzanego przez Grupę Dealer.
– czym jest nowy projekt Grupy Dealer?
– jak odpowie na aktualną sytuację w branży?
– w jaki sposób poradzić sobie z rozproszeniem danych oraz narzędzi na stacji dealerskiej w codziennej pracy?
– jak dealer będzie mógł kształtować dalszy rozwój narzędzi i rozwiązań oferowanych przez Grupę Dealer?
– czy da się „zdemokratyzować branżę” i w jaki sposób można usprawnić jej komunikację?
Pobierz badanie „Samochodowe przyzwyczajenia zakupowe Polaków” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl
Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag
Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/
Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720
Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0aW5nLnBsL2ZlZWQvcG9kY2FzdC8
Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S
Podcast: Play in new window | Download