Tym razem do rozmowy zaprosiliśmy Wojciecha Bernasiaka z View Project, eksperta z wieloletnim doświadczeniem w optymalizacji działań marketingowych i analityki stron internetowych stacji dealerskich. W naprawdę mięsistym wywiadzie dowiecie się:
Jak powinna wyglądać modelowa ścieżka klienta od pierwszego kontaktu z marką do dokonania zakupu?
Jaka jest rola kampanii centralnych oraz kampanii lokalnych i jak powinniśmy je łączyć?
Jakie są wyzwania w realizacji modelowej/idealnej ścieżki i jak najczęściej wygląda rzeczywistość?
Z jakimi problemami spotykamy się na stronach www branży automotive oraz jak można im zaradzić?
Co i w jaki sposób mierzyć w ramach analityki marketingowej prowadzonych działań?
Jak rozpocząć efektywną analitykę i monitorowanie swoich działań przy ograniczonych zasobach?
Blog ViewProject: https://viewproject.pl/blog/
Wpis Reklama salonu samochodowego w wyszukiwarce Google: https://viewproject.pl/reklama-salonu-samochodowego-w-wyszukiwarce-google-poznaj-5-korzysci/
Podcast: Play in new window | Download