Rola działów BDC w automotive ciągle ewoluuje. Coraz większa liczba dealerów zdaje sobie sprawę z licznych korzyści płynących z posiadania efektywnego BDC w swoich strukturach. Ale jak w ogóle zacząć? I – przede wszystkim – jak zrobić to dobrze? O tym w rozmowie Stacji Marketing z ekspertem w zakresie budowy i organizacji działów BDC – Arturem Załuska.
dlaczego warto budować procesy i zespoły Business Development Center?
jakie dane warto znać i analizować w pracy BDC?
jak cyfryzować salon pod kątem budowy (i rozbudowy) BDC?
procesy, narzędzia czy zespół – od czego powinniśmy zacząć?
jak zbudować efektywną komunikację wewnątrz działu BDC oraz z pozostałymi jednostkami firmy?
To tylko niektóre z tematów, które omawiamy w naszym odcinku! Zapraszamy do obejrzenia
Motomat Group: https://motomatgroup.com/
Artur Załuska: https://www.linkedin.com/in/artur-zaluska/
Podcast: Play in new window | Download