Postanowiliśmy nagrać dość nietypowy odcinek, bo… o nas samych. W najnowszej rozmowie na Stacji Marketing, Mateusz Pośpieszny rozmawia ze swoim wspólnikiem z .BespokeChat – Pawłem Antkowiakiem – i omawiają jak czat internetowy może stać się narzędziem efektywnie wspierającym sprzedaż na stacji dealerskiej. Omówimy:
- o czym należy pamiętać gdy wdrażamy czata na stronach internetowych
- jakich wyników można się spodziewać po wdrożeniu rozwiązań typu czat (na przykładach m.in. Toyota Dobrygowski oraz Grupa Lellek)
- czy i dlaczego czat jest ważnym narzędziem komunikacyjnym dla dzisiejszych klientów?
- dlaczego warto rozważyć czata ponad automatyczne rozwiązania czatbotowe?
- jakie są najczęstsze błędy popełniane przy wdrożeniu czata na stronie?
- jak można wprowadzić czat na stronie z pomocą zewnętrznej firmy, takiej jak .BespokeChat?
Pobierz badanie „Samochodowe przyzwyczajenia zakupowe Polaków” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl
Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag
Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/
Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720
Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0aW5nLnBsL2ZlZWQvcG9kY2FzdC8
Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S
10.03.2022 15:00
Kliknij "ustaw przypomnienie", aby YouTube przypomniał Ci o rozmowie!
Zapisz się na LinkedIn LIVE
Podcast: Play in new window | Download