Czym jest i jak wykorzystać marketing automation w motoryzacji? – Michał Korba User.com

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

W kolejnym odcinku Stacji Marketing gościem Mateusza Pośpiesznego jest Michał Korba – współtwórca User.com, czyli narzędzia do Marketing Automation (MA). W tym odcinku dowiemy się, czym tak naprawdę jest MA i jak można wykorzystać to narzędzie w branży motoryzacyjnej.

Pozyskiwanie danych kontaktowych od Klienta jest niezwykle ważnym procesem. Jak więc zrobić to w nienachalny sposób i nie zniechęcić potencjalnego Klienta już przy pierwszym kontakcie? Klucz do sukcesu tkwi w prostocie – wspomniana przez naszego gościa tzw. “choinka” w postaci wyskakujących okienek jest odstraszająca i zniechęca do wyszukiwania informacji na danej stronie. Odpowiednio wykorzystany marketing automation pozwala w nienachalny sposób pozyskać dane od Klienta.

Podczas rozmowy nasz gość wyjaśnia także, dlaczego narzędzia MA mają przewagę nad Google Analytics, opowiada o procesie wdrożenia takich narzędzi oraz istotnych elementach, które wpływają na efektywność sprzedażową działań.

Na osoby, które obejrzą lub wysłuchają odcinek do końca, czeka niespodzianka w postaci rabatu na narzędzie. Przesłuchaj i sprawdź! 😉

Tematy rozmowy:

  • Jak działają platformy marketing automation takie jak User.com i jak wykorzystać to w branży motoryzacyjnej?
  • W jaki sposób narzędzie zbiera dane o Kliencie i czym się różni od Google Analytics?
  • Czy marketing automation pozwala na podejmowanie działań zanim Klient pozostawi jakiekolwiek dane?
  • Jak można zaprojektować stronę z narzędziem, aby zachęcić potencjalnego Klienta do zakupów i pozyskania danych?
  • Co możemy zrobić z informacjami o Kliencie, aby nie komunikować się z nim w sposób nachalny?

Link do narzędzia: https://www.user.com

osoby, które zarejestrują się z https://link.user.com/stacja_marketing otrzymają 30% zniżki przez 6 m-cy na narzędzie.