Dobry marketing online w automotive, czyli co? – Robert Wójcik Bawaria Motors Warszawa

  • Post category:Rozmowy
  • Reading time:3 mins read

Gościem Mateusza Pośpiesznego jest Robert Wójcik – dyrektor zarządzający w grupie Bawaria Motors w Warszawie. Dealer BMW odnosi ogromne sukcesy w branży automotive – zajął wysokie miejsce w Wielkim Teście Salonów na stronie www.auto-swiat.pl oraz pierwsze miejsce w Rankingu Internetowego Dealera 2021 Roku Miesięcznika Dealer.

Podczas rozmowy nasz gość udziela wielu cennych wskazówek dotyczących prowadzenia stron z branży automotive. Za fundament skutecznego procesu dotarcia do Klientów, uważa konsekwentne prowadzenie kontentu wideo wraz z realną, żywą interakcją. Bawaria Motors skupia się przede wszystkim na tworzeniu długofalowej strategii wizerunkowej budowania pozycji eksperckiej.

Obejrzyj bądź wysłuchaj odcinka i dowiedz się, czym tak naprawdę jest dobry marketing online w branży automotive.

Tematy rozmowy:

  • Jak stworzyć prostą w obsłudze i funkcjonalną stronę?
  • Co zrobić, aby wyróżnić się na tle konkurencji?
  • Czy tworzenie materiałów wideo jest kosztownym działaniem?
  • Jak ważna jest regularność publikowania treści?
  • Jak podnieść wartość ogłoszeń samochodów używanych?
  • Co należy zrobić, aby wywołać interakcję z Klientem?
  • Jak ważne są działania e-commerce w branży automotive?

Kliknij "ustaw przypomnienie", aby YouTube przypomniał Ci o rozmowie!

Aby otrzymywać na bieżąco informację o tej nadchodzącej rozmowie oraz o następnych – zapisz się na newsletter Stacji Marketing! Wystarczy, że zostawisz swoje imię i kontaktowy adres e-mail.

02.11.2021 15:00

Zapisz się też na wydarzenie Linkedin