Dzisiejsza rozmowa Stacji Marketing to przekrojowe omówienie sposobów na pozyskanie ruchu potencjalnych Klientów na stronę salonu samochodowego. Krzysztofem Dmochowski – Kierownik Działu eMarketingu Auto GT – rozmawiamy m.in. o tym jak na co dzień zapewnia przypływ nowych klientów z internetu dla salonu Hyundai oraz Mitsubishi.
Tematy rozmowy:
-> Czy kampanie typu Google Ads (dawne Adwords) to jedyny sposób pozyskiwania klientów?
-> Na jakie pytania musimy sobie odpowiedzieć jeśli chcemy promować się w wyszukiwarce i na Facebooku?
-> Co to jest content marketing, jak wpływa ma pozycjonowanie SEO i jak go wykorzystać do pozyskania ruchu?
-> Czy każda kampania przynosząca dużo ruchu na stronę daje gwarancję późniejszego przełożenia na wyniki sprzedażowe?
-> Czy sprzedaż samochodów online zastąpi sprzedaż w salonach?
-> Czy reklamy importerów w telewizji wystarczą, aby przyciągnąć klientów do salonu?
-> Jak ważna jest prędkość odpowiedzi na pytania Klienta przez czat?
-> „Dotrzymywanie słowa” jako standard w kontakcie z Klientem
-> Co jest podstawowym czynnikiem sukcesu działań marketingowych?
Pobierz „Badanie preferencji kontaktu z dealerami” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl
Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag
Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/
Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720
Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0aW5nLnBsL2ZlZWQvcG9kY2FzdC8
Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S
Podcast: Play in new window | Download