Tym razem w rozmowie Stacji Marketing popatrzymy na temat marketingu od innej strony – rekrutacyjnej. Ile osób powinien zawierać efektywny dział marketingu, jakich kompetencji szukać u pozyskiwanych do niego pracowników oraz jak właściwie przygotować taki proces – o tym rozmawiamy ze Zbigniewem Paupą – rekruterem z firmy MotoKariera. Mateusz Pośpieszny poruszy z gościem, także temat samorozwoju pracowników działów marketingu oraz najczęściej popełnianych błędów w procesie rekrutacyjnym. Posłuchaj do końca, aby sprawdzić jaki bonus dla słuchaczy oferuje MotoKariera!
http://www.motokariera.pl/
https://www.linkedin.com/in/zbigniew-paupa-b5676a3b/
Tematy rozmowy:
- Czym zajmuje się MotoKariera?
- Obecne wyzwania rekrutacji pracowników w automotive
- Jak zacząć proces rekrutacji pracownika do salonu?
- Kroki przygotowania opisu stanowiska i ogłoszenia
- Jakie są najczęstsze błędy na etapie rekrutacji?
- Czy jedna osoba zajmująca się marketingiem w salonie będzie wystarczająca?
- Jak szukać osoby do marketingu do małej stacji dealerskiej?
- Ja zapewnić dobrą współpracę pracowników działu marketingu i sprzedaży?
- Uniwersalny zestaw kompetencji przy rekrutacji do działu marketingu
- Z jakich możliwości powinni korzystać pracownicy, aby rozwijać swoje kompetencje, aby być wartościowym i atrakcyjnym pracownikiem?
- Czy pracownicy marketingu dbają o swój rozwój?
Pobierz badanie „Samochodowe przyzwyczajenia zakupowe Polaków” zapisując się do newslettera na stronie www.stacjamarketing.pl
Oglądaj na YouTube: https://www.youtube.com/channel/UClqJ78_4QtLHPP6vMemUWag
Oglądaj na Facebook: https://www.facebook.com/stacjamarketing/
Słuchaj na Apple Podcasts: https://podcasts.apple.com/pl/podcast/stacja-marketing-dobre-praktyki-marketingu-dealerskiego/id1555237720
Słuchaj na Google Podcasts: https://podcasts.google.com/feed/aHR0cHM6Ly93d3cuc3RhY2phbWFya2V0aW5nLnBsL2ZlZWQvcG9kY2FzdC8
Słuchaj na Spotify: https://open.spotify.com/show/4Oin021gV3BM99U2IY583S
Podcast: Play in new window | Download